zaterdag 7 juni 2014

Up date

Meer dan een volledige maand blogstilte. Niets te melden? Uiteraard wel. Ik kan het samenvatten als Lijden, Leren en Loslaten. Deze 3 L'en kwam ik tegen in een artikel in Feeling over De eerste 100 weken na je scheiding', een nieuw boek met getuigenissen van lotgenoten. Aangezien 'Verlaten vrouwen' mij kon bekoren, lijkt me dit een interessante opvolger. 
  • Lijden. De grote schilderwerken werden opgevolgd door de kleine genaamd afwerking. Na enkele pogingen om zowel het juiste papierke op mijn 'accentmuur' te krijgen, de luster weer omhoog te hangen als de kantjes verder af te lopen, ben ik deze tijdelijk gestaakt. Dit soort klusjes worden verschoven naar 'de grote vakantie'.
  • Leren. Toegeven, de blog lag ook even stil wegens de eerste dates in vrijgezellenland, een leerschool. Dit soort vrijetijdsactiviteiten kan ik evenzeer onder brengen in de bovenstaande categorie: Lijden. Ik kan een blog schrijven over daten. Misschien moet ik dat maar gewoon doen. 
  • Loslaten. Ik moet zeggen dat ik dat goed doe. Ik heb al veel stappen gezet. Maar er zijn van die momenten dat het Lastig is. Ik heb toch weer een mentale klap gekregen enkele weken terug maar hé, het Loslaten gaat steeds beter.
  • Louanne. Graag wil ik de drie L'en uit het artikel aanvullen met de voor mij belangrijke L'en: Louanne blijft met stip op één, no matter what.
  • Leven. Dat is wat ik nog het meest moet Leren, maar with a little help from my friends geraak ik er wel.
  • Lopen. Binnen twee weken is het zover: poging tot 10 km. 
En oh ja, die 100 weken zijn bijna om, hoera!


1 opmerking:

Anoniem zei

Ik duim voor je mee dat er na die 100 weken ook weer een andere L in het rijtje mag komen te staan, die van Liefde 😊
Ive