vrijdag 6 maart 2015

Dagen zonder...muziek

Ik loop twee à drie keer per week en ik doe dat steevast met een lekker muziekje in de oren. Ik kan daarom al eens vloeken als de batterij van m'n smartphone het onderweg begeeft en ik plots in stilte verder moet. 

Vandaag had ik al mijn loopspullen mee naar het werk behalve... mijn oortjes. Even dacht ik eraan naar huis te rijden, oortjes op te pikken en vandaar een toertje te starten. Maar ergens voelde ik dat als ik naar huis zou rijden, ik niet meer aan lopen zou toekomen. Ik trok dus toch trouw naar de Watersportbaan en startte een rondje in 'stilte'. Het duurde een tijdje vooraleer ik het juiste ritme vond en me kon concentreren op mijn ademhaling in plaats van op het irritant rammelen van mijn autosleutel en het gekraak van mijn loopvestje. 

Man wat ben ik een zeur, zo zonder chocola.

2 opmerkingen:

Matthias zei

Vreemd hoe mensen kunnen verschillen - ik ga altijd lopen zonder muziek, anders kan ik me niet concentreren op mijn ademhaling :-) Succes nog met je dagen zonder chocolade, denk aan wat er je te wachten staat aan de eindmeet: paaseieren!!!

De Gentse Zwijger zei

Héél herkenbaar!