woensdag 18 september 2013

33

Deze ochtend vroeg (héél vroeg). Ik lees mijn eerste verjaardagswensen. Louanne is het eventjes vergeten maar dan 'oh mama, gelukkige verjaardag!' Ik krijg een dikke zoen. Ze heeft pedagogische studiedag. Ik breng haar een half dagje naar haar vroegere onthaalmama. Het is een blij weerzien. 

Ik heb (uiteraard) chocola mee voor de collega's. Wat heb ik toch lieve collega's! Mijn deur versierd, cadeautjes, zoenen, mailtjes, telefoontjes. Dat halve dagje is snel om. Louanne afhalen, naar de turnclub brengen. Een verjaardagstourtje lopen. Een verjaardagstaartje smullen. Louanne neemt foto's en verrast me met een mooie (héél mooie) tekening. Het zonnetje komt erdoor. Trampoline springen. Spaghetti eten. Een rolschaatsend buurmeisje aan de deur 'gelukkige verjaardag'. Twee vriendinnetjes die nog even samen spelen. Verhaaltje voor het slapen gaan. Nog meer verjaardagswensen. Wat een fijne dag. Oprecht: merci!


Geen opmerkingen: