zondag 22 september 2013

Een blauwtje lopen

Vorig jaar moet zo ongeveer de meest crappy birthday ever geweest zijn. Dat wilde ik dit jaar absoluut vermijden. Met '33, the party' was ik enkele weken zoet: conceptje bedenken, guestlist opstellen, uitnodigingske (laten) maken en vooral: een playlist samenstellen. Uuuuuuuuuuuuren plezier heb ik daar aan beleefd en het resultaat mocht er wezen, al zeg ik het zelf :-) Een keertje alles los shaken in het gezelschap van fijne mensen die mij het afgelopen jaar al veel gesteund hebben. Wie er bij was weet: ik heb ervan genoten.

Maar ja, we zijn dus 33 en dat betekent dat ik vandaag (en wellicht ook morgen) nog een beetje afzie. Tot overmaat van ramp was vandaag een loopdag. Ik begon eraan met een zwaar hoofd en met de instelling 'een halve training is ook al goed'. Ik heb denk ik nog nooit zo traag gelopen maar ik heb wel mijn volledige les afgerond *trots*.  En toch ook een beetje 'blue' vandaag, van al de emoties, dabadee.

1 opmerking:

marleen zei

allez allez, als iemand van 5x0 er tegen kan, dan moet iemand van 3x3 ;-) er toch zeker tegen kunnen of zijn jullie nog blijven verder drinken;-)maar chapeau dat je toch ging lopen!! of was het stappen
dikke bees xxx