zaterdag 12 oktober 2013

De ultieme test

Alweer een prachtige herfstdag, we worden in de watten gelegd. Gisteren liep ik voor het eerst zonder wandelminuten. Vandaag is het tijd voor de ultieme test: de Watersportbaan! Daar sta ik dan. Het is vijf jaar geleden sinds mijn laatste toertje en dat was op m'n skates. Benieuwd wat het gaat geven.



Ik probeer niet te snel te starten en het me niet aan te trekken dat geroutineerde lopers mij één voor één inhalen. Ik loop met m'n eigen podcast, goeie keuze. Er kan nog aan gesleuteld worden maar een paar nummers hebben het gewenste effect. Tony 'the real thing' doet het bijvoorbeeld nog steeds. Het loopt lekker. Ik klok af op 39 minuten. Trots dat ik het gehaald heb? Bwah, om eerlijk te zijn, niet helemaal. Ik kan mijn 5 km maar tevreden ben ik nog niet. Tegen 15 december moet het beter. Start to run is duidelijk geen eindpunt maar het begin van een nieuw loopavontuur.

Geen opmerkingen: