woensdag 6 november 2013

Geheime expeditie

Vandaag werden we getrakteerd op klassiek miezerig herfstweer. Hoewel ik een herfstmens ben, word ook ik daar niet vrolijk van. Maar aangenaam lopen was het wél. Nog steeds zacht en van dit soort regen word je wel nat maar niet doorweekt. Niets dat een warme douche achteraf niet kan oplossen. Ook Louanne genoot na een weekje rust opnieuw van haar turnles. Ze zijn al flink aan het oefenen voor hun optreden en dat is allemaal erg geheim. Geheimpjes zijn 'in' bij mijn vierjarige.

Bij miezerig herfstweer halen we stilaan sjaals, mutsen en handschoenen boven. Dat geeft een rommeltje in mijn hal en het is geen geheim dat ik daar niet zo van houd. Dus trok ik met Louanne naar Ikea om een extra module expedit in huis te halen. Et voilà het is nog maar negen uur en ze staat al te blinken in mijn hal. Ik heb niet eens de buurman moeten halen voor versterking. Ondertussen hield Louanne zich stilletjes bezig in de woonkamer. Want zij kreeg een doosje cadeau 'voor mijn geheimpjes hé mama'.


Geen opmerkingen: