dinsdag 31 december 2013

Dit was 2013...

C' était formidable, c' était fort minable. Een behoorlijk heftig jaar, boordevol emoties. Vallen en opstaan. Over het vallen hebben we het niet graag. We bergen het liever op in een donker hoekje en vergeten het liefst zo snel mogelijk. Toch maken die moeilijke momenten een wezenlijk deel uit van het afgelopen jaar, wat me maar normaal lijkt. Maar laat ik me toch concentreren op the good stuff want ook dat was het afgelopen jaar aanwezig en het zijn die dingen die ik wil meenemen naar het komende jaar.

Ijskoud was het in februari 2013 toen ik voor het eerst 'alleen' naar Parijs trok. Maar hartverwarmend. Een mijlpaal. 

Voor het eerst in jaren beleef ik Frank Boeijen nog eens live. Voor het eerst in mijn leven beleef ik Jan Fabre life. Het Palais des beaux Arts pakt uit met een geniale expo en het Louvre Lens wordt getest en gesmaakt. We trappen sapjes op de kinderwereldexpo, tekenen mee met the big draw en bouwen op de valreep mee aan/in het STAM.

Rafa werkt zich opnieuw naar numero uno. Bij de eerste tekenen van de lente verschijnt een trampoline in de tuin en waag ik me nog eens op mijn skates. De voorbode van een sportief jaar. 

Mijn dochter wordt vier. Ik leg eigenhandig mijn voortuin aan. We verwelkomen Roosje.

Eind mei stelt stubru de nieuwe hot shot voor. 'So good to me' wordt voor mij dé zomerhit van 2013. Het wordt een mooie zonnige zomer waarin ik volledig ontdooi en voel dat ik weer een beetje lééf. Prijs voor 'de beste beslissing van het jaar' gaat naar het reisje Frankrijk waar ik 'toute seul' met mijn meisje naartoe trek. Een boost voor mijn zelfvertrouwen. Plak er nog enkele toptripjes naar zee aan vast en ja, we zijn klaar voor een herstart van deze blog en een start to run. Louanne fietst op twee wielen en geeft haar eerste turnshow. Ikzelf zet mijn eerste stapjes in vrijgezellenland. C' était formidable, c' était fort minable.

Op naar 2014!

Geen opmerkingen: