maandag 23 december 2013

Slapen als een blok zzz

Mijn blogje was eventjes in winterslaap. Deels omwille van drukte op het werk. Ik heb dan niet altijd zin om 's avonds weer achter het scherm te kruipen en te typen. Mijn zetelke met dekentje en Roosje lonken dan te veel.

Na een behoorlijk drukke werkweek(end), was er eigenlijk maar één advies mogelijk voor 'de grote dag': op tijd in bed kruipen. Dat was buiten een niet te missen verjaardags/ housewarming/ eindejaarsfeestje gerekend. Toch stond ik zondagochtend 15 december om 11 uur in de Topsporthal, klaar voor 'mijn' 5 km. Met aan mijn linkerzijde een sportieve dame en aan mijn rechterzijde een sportieve heer liep ik 'gezellig' langs de R4. Beetje teleurstellend parcours maar de aankomst in de topsporthal blijft euh...top!

Ik voel langs alle kanten dat ik een nieuwe uitdaging nodig heb. Ik durf dan ook te spreken van alweer een goed voornemen: op naar de 10 km!

Geen opmerkingen: