zaterdag 19 april 2014

De kantjes eraf lopen

Wie hoopt om hier de resultaten van mijn grote schilderwerken te aanschouwen is eraan voor de moeite. Althans, voorlopig. De grote werken zijn dan wel achter de rug, de kleintjes nog lang niet. Er bestaat zoiets als kantjes. Die dienen allemaal aangepakt te worden. Eén van mijn steunpalen moet nog in de verf gezet worden, Louanne haar magneetbord moet laag 3 (en 4) krijgen en mijn 'accentmuur' moet een mooi papierke krijgen. We zijn er dus nog niet. Vooraleer ik hier het resultaat post en lovende commentaren in ontvangst neem, wil ik dat het volledig af is. Dus nog even op die tandjes bijten en aan het werk met die kantjes! Hopelijk met resultaat op lange termijn. Want toen ik in mei vorig jaar met bloed, zweet en tranen eindelijk mijn voortuin had aangelegd, had ik niet gedacht dat ik hem nu 'binnen 90 dagen' weer moet verwijderen. "Wij maken niet onmiddellijk proces-verbaal op, maar willen u de gelegenheid geven deze bouwovertreding vrijwillig op te heffen." 


Geen opmerkingen: