zondag 23 februari 2014

Vrouwen en techniek

Vandaag een familiedagje Technopolis. Je weet maar nooit waarvoor een vroege kennismaking met techniek goed kan zijn. Ik mis in ieder geval de basiskennis. Dat bleek gisteren nog maar eens toen ik tussen de boodschappen, de was en de duizend en één andere dingen die je op zaterdag moet doen, een klusjesdag plande. Alvast een eerste voorbereiding op wat komen gaat: de grote schilderwerken. 

Omdat ik dus zero technische kennis heb, organiseer ik zo'n dag met plezier in het gezelschap van Peter. Zelfs als hij zich niet 100% voelt, helpt hij me niet alleen uit de nood, hij geeft me ook moed om de rest van de werken aan te vatten. We zitten dus op schema.

Iets minder goed op schema: de weg naar de 10 km. Schitterend loopje gedaan dit weekend, jammer genoeg het eerste en meteen enige van de week. Maar we onderhouden de 5 km, dat is al iets. 


Geen opmerkingen: