dinsdag 20 januari 2015

De grote boze buitenwereld

Zonet betrapte ik mezelf erop alweer op de site van De Standaard te snuisteren en het ene interessante artikel na het andere te ontdekken. Helaas botste ik telkens weer op het 'dit is een betalend plus-artikel'.
Een krantenabonnement was vroeger een evidentie maar werd na de scheiding uit het huishoudbudget geschrapt. Bovendien heb je in die eerste fase nu eenmaal minder behoefte aan het nieuws uit de rest van 'de grote ellendige wereld'. Je hebt voldoende aan het beredderen van je eigen wereldje dat helemaal op zijn kop staat. 

Het feit dat ik de laatste tijd steeds vaker op mijn nieuwshonger blijf zitten en met nostalgie aan die uitgebreide weekendkrant (met bijlagen!) terugdenk, zette me er vandaag toe aan om er opnieuw voor te gaan. Alweer een extra reden om uit te kijken naar het weekend.   


Geen opmerkingen: