zondag 11 januari 2015

Goede voornemens 2015

2015 is al de volle 11 dagen aan de gang, hoog tijd om die goede voornemens in de praktijk te brengen zoals daar zijn:
  1. Lopen, lopen, lopen. Dé manier om mij fysiek en mentaal fris te houden. Grootse ambities heb ik niet maar ik ga wel voor een herhaling van een 10km run en niet van de minste. Als ik het lopen combineer met een ander goed voornemen (dat eigenlijk nog van 2014 dateert) betekent dit minstens één (loop)citytrip buiten Parijs.
  2. Voldoende rust inbouwen. Dat lijkt evident maar ik durf mezelf al eens voorbij lopen. En er is nu eenmaal niemand anders die me er zal op wijzen als ik dat weer eens doe. Daarom wil ik echt werk maken van het inbouwen van voldoende tijd om niets te ‘moeten’, zowel voor mezelf als voor Louanne. Meer zelfverwennerij dus eigenlijk.
  3. Mijn blogje kan ook meer zuurstof gebruiken. Jullie kunnen hier live volgen of en hoe ik mijn goede voornemens in de praktijk breng. Stay tuned!

Geen opmerkingen: