vrijdag 24 januari 2014

Doping

Deze namiddag moest ik een bijzonder onaangename ingreep ondergaan bij de paradontoloog waarvan ik u de verdere smakelijke details zal besparen. Niet bepaald iets om je dag mee op te fleuren. Gelukkig zorgde Rafa voor een mooie overwinning op Roger. En yes, wat een heerlijk zonnetje alweer! Dus reed ik onder invloed van de verdoving richting Watersportbaan. Iedere loper die ik tegenkwam kreeg een scheve glimlach. Al eens geprobeerd om van een flesje met sportdop te drinken als je mond nog langs één kant verlamd is? Don't try this at home!

Er is wel weer iets vreemd aan de hand met m'n loopapp. Bij een vorige sessie liep ik 15 km in 28 minuten en vandaag was ik al 13 minuten aan het lopen en nog steeds 0 km. Maar goed, binnenkort is dat allemaal opgelost met Google Glass 'Race yourself':

Geen opmerkingen: