vrijdag 17 januari 2014

Roosje in een doosje - Part II

Januari. Tijd voor kleine kittentjes, die intussen al flinke pubers geworden zijn, om gesteriliseerd te worden. Niet bepaald iets waar ik naar uitkeek gezien de bijzonder onaangename ervaringen in het verleden met kattinnen die draadjes lospeuteren enz. Daarnaast de praktische kant, want sinds de vorige escapades met Roosje in een doosje, neem ik Louanne voorlopig niet meer mee naar de dierenarts.

De hele operatie is vlot verlopen. Zowel voor Roosje die bij thuiskomst sierlijk uit haar mand stapte en al meteen op het aanrecht sprong (honger), als voor ondergetekende. Opluchting alom en alweer een stap gezet. Want zal ik eens een geheimpje verklappen? Vroeger hadden mijn ex en ik een afspraak: huisdieren ja, op voorwaarde dat mijn ex ermee naar de dierenarts ging. Louanne heeft dat kleine hartje namelijk van geen vreemde...




Geen opmerkingen: