maandag 19 augustus 2013

Delicatessen voor lopers

Ik begin het effect van het lopen al te voelen. Zou dat kunnen of is het puur psychologisch? Ik heb in ieder geval het idee dat ik het trampolinespringen met Louanne gemakkelijker en langer kan volhouden.
 
Conditie opbouwen en het mentale aspect zijn mijn hoofdredenen om te lopen. Gevolgd door de goesting en het plezier van het sporten. En ja, die paar kilootjes extra er weer af krijgen, zou een fijn neveneffect zijn. Maar als het blijft doorgaan zoals nu, gaat het eerder de omgekeerde richting uit. Want wat ik helaas ook merk, is dat ik meer eetlust heb. Eten dat ik doe en vooral… snoepen dat ik (weer) doe! Dus tips voor 'wat te eten na een loopje' zijn welkom. Vorige week smulde ik alvast van dit filmpje. Audrey! Parijs! Schoon!







Geen opmerkingen: