zaterdag 22 februari 2014

De wei

Een tijdje geleden startte de voorverkoop van '10  years Tomorrowland' voor de inwoners van de omliggende gemeenten van Boom. Aangezien ik toch al meer dan 10 jaar in Gent gedomicilieerd ben, viel ik hiervoor uit de boot. Een ticket boeken op naam van de mama is immers niet toegestaan. Toegeven, bij de start van de échte voorverkoop heb ik niet eens meer de moeite gedaan. Want het is toch wel behoorlijk prijzig en het valt knal tijdens mijn verlof wat de opvang voor Louanne weer extra moeilijk maakt en ja, daar gaan we weer met alle praktische bezwaren en excuses.

Woensdagavond hoorde ik op stu bru dat de combitickets voor Werchter allemaal de deur uit waren, alsook de dagtickets voor donderdag en zaterdag. Hmm, zou ik? Toch eens kijken naar de line up van zondag. Kings of Leon?! Stromae?! Ja hallo, moet een mens daar nog over twijfelen? Als je zo iemand bent als ik: ja dus. Want het is toch wel behoorlijk prijzig en hoe moet ik die opvang voor Louanne regelen en nog meer van dat soort praktische bezwaren en excuses. 

Een nachtje slapen bracht daar blijkbaar verandering in want donderdagmiddag boekte ik voor mijn doen behoorlijk impulsief, zo maar tijdens mijn lunchbreak één van de - zo bleek later - laatste tickets. Oh oh, die bankrekening en oh, met wie zou ik eigenlijk gaan? En oh, heb ik dan geen extra dagje verlof nodig? En oh... IK GA NAAR WERCHTER!!!

Het moest nog eventjes doordringen maar ik ga dus naar dé wei. Voor vele duizenden mensen is dat de normaalste zaak van de wereld, voor mij toch best speciaal. 


Geen opmerkingen: