vrijdag 16 augustus 2013

Nooit meer echt moederdag

Ik weet het, het klinkt wat dramatisch. Uiteraard prijs ik me enorm gelukkig dat ik een fantastische mama heb om op 15 augustus te vieren. 'Wij' vieren dan Moederdag, dat is in Antwerpen al zo sinds 1913 en in Costa Rica als we de wiki mogen geloven. Ik ben dat koppig blijven volhouden tot Louanne vorig jaar in mei haar eerste knutselwerkje voor Moederdag maakte. Dit jaar kreeg ik in mei opnieuw een prachtig zelf gemaakt cadeautje met bijhorend gedichtje. En ja, als mama smelt je ter plekke.
Gisteren vierden we dan ook ‘bommafeest’ met traditionele bbq. Het was lekker en plezant en absoluut terecht om mijn mama in de bloemetjes te zetten. Toch is het op dagen als deze, ook al ben ik omringd met familie, weer een beetje lastig om alleen mama te zijn.
Met dank aan Anja en Alain van Belle & Bounce voor de fijne verrassing voor mijn mama én voor mezelf!



1 opmerking:

De Gentse Zwijger zei

Wel, wat nu, Kimmeke? De dode (blog) weer herrezen?