woensdag 11 februari 2015

All I need is…

De komende woensdagavonden stem ik trouw af op ‘wijftv’. Voor Jani natuurlijk. Bij het vorige seizoen had ik het idee dat ik best wat Jani-tips kon gebruiken. Ik dacht hierbij niet meteen aan een restyling (al zou ik daar nu ook geen nee tegen zeggen moest het me overkomen), het waren eerder de tips over hoe je je best (niet) gedraagt tijdens een date die best bruikbaar bleken. Er zaten ook verdomd veel herkenbare zaken in, niet in het minst over onzekerheid of niet weten hoe eraan te beginnen.

Ik ben dan ook opgetogen dat ik mij dit seizoen veel minder herken in de kandidates. Want hoewel ik verre van een expert geworden ben, op date gaan is nu iets wat ik ‘gewoon’ doe. Al staat het momenteel op een laag pitje, ik heb er geen schrik (meer) van. En dat zo maar helemaal zonder Jani. Maar ik blijf wel fan, uiteraard.

Geen opmerkingen: